Повернення товару


14 днів – стільки години дає закон, щоб повернути товар належної якості. Але якщо з моменту покупки пройшло більше двох тижнів, ви зможете повернути товар тільки за гарантією, тобто якщо у товару є недоліки.


Гарантійний термін - година, протягом якої можна повернути бракований товар визначається виробником продукції.


Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів, ви маєте право обміняти товар належної якості протягом 14 днів, за винятком дня купівлі, якщо продавець не оголосив більш тривалого терміну.


Товар можна і повернути, забрав гроші, або придбати будь-які інші товари з асортименту з відповідним перерахуванням вартості.


Для повернення необхідно написати заяву про повернення товару та розірвання договору або заповнити форму, купівлю на ім'я директора магазину. За законом, розрахунок при поверненні товару залежить від його вартості на годину покупки.


За загальним правилом, гроші повернемо одразу (у день розірвання договору).


Гарантійний термін - це година, протягом якої можна повернути до магазину бракований товар. А продавець/виконавець/виробник зобов'язується безкоштовно відремонтувати чи замінити його.


Тобто проведення безкоштовного ремонту протягом певного терміну – суть гарантії.


Гарантійний термін обчислюється з дня покупки. За законом, він має бути зазначений у паспорті, на етикетці чи іншому документі, що додається до товару.


Коли йдеться про продукти, споживчі властивості яких можуть з часом погіршуватися та стати небезпечними для життя та здоров'я покупців, має бути встановлений термін придатності товару.


Його вказують на етикетках, упаковці або інших документах, що додаються до товару під час продажу. Термін придатності обчислюється від дати виготовлення, яка також має бути зазначена на етикетці чи інших документах.


Товари належної якості можна повернути протягом двох тижнів. Але якщо бракований товар, його можна повернути протягом усього гарантійного строку.


За законом, якщо вам продали такий товар, незалежно від можливості використання його за призначенням, ви маєте право вимагати від продавця/виробника/виконавця:


пропорційно зменшити ціну

безкоштовно усунути недоліки товару у розумний термін

відшкодувати витрати на усунення недоліків товару

Якщо недолік суттєвий, ми повернемо гроші або замінимо товар на аналогічний.


Якщо ви користувалися товаром, і він зламався, а термін гарантії ще не минув, сміливо звертайтесь до магазину. Вам пояснювати, хто здійснює гарантійний ремонт – магазин, виробник чи сервісний центр.


Подайте документ, що підтверджує факт придбання товару. Їм може бути чек, технічний паспорт чи інший документ із позначкою про дату продажу.


Якщо товар зламався з вашої вини, на ньому немає передбачених експлуатаційними документами пломб та гарантійного талона, ви втрачаєте право на обслуговування за гарантією.


Виробник/виконавець зобов'язаний забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби, передбаченого нормативним документом або встановленого ним за домовленістю з вами, а в разі відсутності такого рядка протягом 10 років.


Виробник/виконавець зобов'язаний забезпечити технічне обслуговування та гарантійний ремонт продукції, а також її випуск та постачання для підприємств, що здійснюють технічне обслуговування та ремонт, в необхідному обсязі та асортименті запасних частин протягом усього терміну її виробництва, а після зняття з виробництва – протягом рядок служби, у разі відсутності такого рядка, – протягом десяти років.


Перелік груп технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту (обслуговування) або гарантійній заміні.


Ви можете вимагати від виробника (продавця) безкоштовно усунути недоліки товару після закінчення гарантійного терміну. Ця вимога може бути пред'явлена ​​протягом встановленого терміну служби, а якщо така не встановлена ​​— протягом 10 років, якщо в товарі було виявлено суттєві недоліки, допущені з вин виробника.


Протягом 3 днів продавець/виробник/виконавець повинен організувати проведення експертизи. Її проводять за рахунок продавця/виробника/виконавця.


Результати експертизи - це доказ вашої провини чи провини продавця у недоліках товару.


Якщо експертиза доведе, що недоліки виникли з вашої вини, ваші вимоги не задовольняти. Крім того, ви повинні відшкодувати витрати на проведення експертизи.


Але якщо експертиза доведе зворотне, ваші вимоги про безоплатне усунення недоліків товару, заміну його на аналогічний або повернення коштів повинні задовольнити протягом 14 днів. Ви можете домовитись з продавцем/виконавцем/виробником та про інші терміни. Але це потрібно позначити письмово. Зазвичай великі магазини техніки у своїх бланках прописують, що покупець погоджується на перевірку якості протягом 60 днів.


За кожен день затримки усунення недоліків понад встановлений термін продавець/виробник/виконавець повинен сплатити неустойку


(050) 488-777-8